Početna > Ko smo mi
Stvari u koje verujemo
Kao i sve dobre stvari na ovom svetu, roditeljstvo zahteva mnogo truda i ponekad se čini kao trnovit put.
Mi u kompaniji Chicco pokušavamo da učinimo ovu fantastičnu avanturu malo lakšom tako što osluškujemo potrebe roditelja i budućih roditelja. Međutim, želimo da odemo korak dalje i promovišemo ideju roditeljstva, pojam koji obuhvata širi sistem podrške ljudi koji brinu o deci na različite načine. Gde god postoje ljudi koji se staraju o deci, želimo da budemo uz njih.
#PARENTMORE
Danas smo prisutni u više od 120 zemalja i više od 60 godina otkrivamo i slušamo priče
generacija novih roditelja, i to je nešto od čega nikada nećemo odustati. Sa istom strašću
.kao prvog dana ponosno nastavljamo da dizajniramo inovativne proizvode koji zadovoljavaju
nove potrebe roditelja, ali to nije sve. Danas se ne obraćamo samo mamama i tatama,
već svima onima koji se staraju o deci. Naposletku, nismo li svi mi danas na neki način
roditelji?
Koristimo dugogodišnje stručno iskustvo u potrebama roditelja i dece, obezbeđujući
proizvode koji unose inovaciju u svaki segment tržišta, zahvaljujući i Chicco
Istraživačkom centru. Svaki deo naše priče ističe nešto što je preoblikovalo tu kategoriju.
Mladi preduzetnik Pjetro Kateli (Pietro Catelli) postao je otac 1958. godine. Njegov sin
Enriko (Enrico) dobio je nadimak Kiko (Chicco). Pjetro je ubrzo otkrio šta znači biti
roditelj i tada je došao na vizionarsku ideju da stvori brend koji bi se specijalizovao za sve
oblasti roditeljstva. Starao bi se o potrebama dece od rođenja do 36. meseca života i,
pre svega, učinio bi roditeljima život lakšim.
Na italijanskom ne postoji reč za ovo, ali dobro sumira Chicco filozofiju. To znači starati se
o onima koje volite, onako kako to roditelji rade. To je vrednost koju dele bake i deke, tetke
i teče, stričevi i strine, negovatelji i bebisiteri. Pored toga, proširuje se na sve one koji se
staraju o deci.
Imamo više od 60 godina iskustva u svakom aspektu roditeljstva i, kao i uvek, nastavljamo
da tražimo nova rešenja. Naši osnovni principi ostaju isti: jasna fokusiranost na kvalitet
i usaglašenost sa najvišim bezbednosnim standardima.
Uvek gledamo u budućnost. Fokusirani smo ne samo na potrebe roditelja danas, već i na to
šta će biti njihove potrebe sutra. Uvek slušamo i shvatamo da se potrebe roditelja menjaju
u skladu sa svakodnevnim životom. Imajući to u vidu, razvijamo tehnološki napredna rešenja
kako bismo im živote učinili što lakšim. Nikada ih ne možemo zameniti, ali smo uz njih,
svakog dana.
Stalno smo posvećeni tome da postupamo odgovorno, poštujući ljude i životnu sredinu,
jer je staranje o deci ujedno i staranje o svetu u kojem će ona odrastati.
Danas smo prisutni u više od 120 zemalja i više od 60 godina otkrivamo i slušamo priče generacija novih roditelja, i to je nešto od čega nikada nećemo odustati. Sa istom strašću kao prvog dana ponosno nastavljamo da dizajniramo inovativne proizvode koji zadovoljavaju nove potrebe roditelja, ali to nije sve. Danas se ne obraćamo samo mamama i tatama, već svima onima koji se staraju o deci. Naposletku, nismo li svi mi danas na neki način roditelji?
Koristimo dugogodišnje stručno iskustvo u potrebama roditelja i dece, obezbeđujući proizvode koji unose inovaciju u svaki segment tržišta, zahvaljujući i Chicco Istraživačkom centru. Svaki deo naše priče ističe nešto što je preoblikovalo tu kategoriju..
Mladi preduzetnik Pjetro Kateli (Pietro Catelli) postao je otac 1958. godine. Njegov sin Enriko (Enrico) dobio je nadimak Kiko (Chicco). Pjetro je ubrzo otkrio šta znači biti roditelj i tada je došao na vizionarsku ideju da stvori brend koji bi se specijalizovao za sve oblasti roditeljstva. Starao bi se o potrebama dece od rođenja do 36. meseca života i, pre svega, učinio bi roditeljima život lakšim.
Na italijanskom ne postoji reč za ovo, ali dobro sumira Chicco filozofiju. To znači starati se o onima koje volite, onako kako to roditelji rade. To je vrednost koju dele bake i deke, tetke i teče, stričevi i strine, negovatelji i bebisiteri. Pored toga, proširuje se na sve one koji se staraju o deci.
Imamo više od 60 godina iskustva u svakom aspektu roditeljstva i, kao i uvek, nastavljamo da tražimo nova rešenja. Naši osnovni principi ostaju isti: jasna fokusiranost na kvalitet i usaglašenost sa najvišim bezbednosnim standardima.
Uvek gledamo u budućnost. Fokusirani smo ne samo na potrebe roditelja danas, već i na to šta će biti njihove potrebe sutra. Uvek slušamo i shvatamo da se potrebe roditelja menjaju u skladu sa svakodnevnim životom. Imajući to u vidu, razvijamo tehnološki napredna rešenja kako bismo im živote učinili što lakšim. Nikada ih ne možemo zameniti, ali smo uz njih, svakog dana.
Stalno smo posvećeni tome da postupamo odgovorno, poštujući ljude i životnu sredinu, jer je staranje o deci ujedno i staranje o svetu u kojem će ona odrastati.
Održivost
Briga je u našoj DNK: briga za Vas, za Vašu decu i za ljude do kojih Vam je stalo.
Zato smo svakog dana posvećeni čuvanju detinjstva i budućnosti onih koji su sada ovde i onih koji će uskoro biti.
Kvalitet
Kompetentnost, posvećenost i strast nas vode svakog dana ka ostvarivanju ambicioznih ciljeva u pogledu kvaliteta; ovo se može videti u svemu što radimo, od pažljivog slušanja naših klijenata, do proučavanja i razvijanja konkretnih rešenja, do sinergije naših procesa: tim koji je sastavljen od ljudi kojima je stalo do drugih ljudi.
Chicco Istraživački centar
Zadovoljavamo trenutne potrebe, slušajući i obraćajući pažnju na Vaše komentare, i pokušavamo da predvidimo buduće potrebe u svom Chicco Istraživačkom centru, gde se konsultujemo sa različitim stručnjacima, organizacijama i udruženjima. Oslanjamo se na najbolje – da bismo Vama pružili najbolje.
SAZNAJTE VIŠEDistribucija Keprom
Održivo roditeljstvo znači staranje o ljudima i njihovom blagostanju. Pripadamo Keprom grupaciji i to je ono što nas odvaja od ostalih.
Društvena odgovornost
Chicco je odlučio da razvije, u saradnji sa fondacijom “Mission Bambini”, međunarodni solidarni projekat nazvan “Sreća ide od srca do srca” (“Happiness goes from heart to heart”).