Uvek uz dete

 

 
Omiljeno!
Dopada mi se ova stranica! Odaberite željenu akciju na stranici: Sačuvajte nas! (Bookmark)   Pošaljite Email prijatelju ... Salje mail ... Morate uneti validnu Email adresu! Šalji Hvala Vam! Vaš Email je uspešno poslat.  
Pomoć
Pomoć pri korišćenju sajta Informacije o funkcionalnostima Chicco sajta.
 
Omiljeno Sačuvajte stranice i dodajte ih u favorite, pošaljite ih prijatelju ili ih podelite na socijalnim mrežama.
 
Kursor Izaberite godište deteta i pronađite odgovarajući sadržaj koji je Chicco osmislio za njega.
O Chicco-u > Media

Nagrade

2006

Nagrada „Ethic Award“

Prošlog 18. januara u Milanu, u saradnji sa „Amici di Bambino“ (Prijatelji dece), nagrađen je Chicco projekat u okviru ceremonije dodele nagrada „Ethic Awards 2006“. Akcija je nagrađena za ogromno zalaganje u jednoj važnoj pomoći za naciju, povodom zatvaranja Instituta za decu predviđenog zakonom 149/2001 i zbog važne uloge u komunikaciji i širenju kolektivne svesti po pitanju tog problema.

Como u svetu: nagrađena Grupa Artsana

U petak, 8. septembra 2006., Enrico, Michele i Francesca Catelli su primili, u okviru jedne ceremonije u Auditorijumu Artsana, priznanje „Como nel Mondo“ (Como u svetu). Ova nagrada se dodeljuje ključnim ličnostima u svetu industrije, nauke i kulture, koji su značajno doprineli širenju glasa o gradu Como na internacionalnom nivou.

Nagrada „Paul Herris Fellow“

14. juna 2006. Rotary Club grada Como je dodelio porodici Catelli nagradu Paul Herris Fellow u sećanje na Cav. Pietra Catelli-ja. Ovo prestižno priznanje je dodeljeno jedne večeri gde su prisustvovali značajni ljudi preduzetništva grada Como i iz raznih institucija.

Specijalno priznanje „1o Premio Amico della Famiglia“ (Prva nagrada Prijatelj porodice)

Projekat „Chiudono gli Istituzioni, apriamo le famiglie“ (Zatvaraju institucije, otvorimo porodice) je dobio još jedno važno priznanje: nagradu na svečanosti dodele nagrada „Premio Amico della Famiglia“), prva institucija u Italiji, među mnogim organizacijama, firmama i lokalnim vlastima, koje su se istakle po kvalitetu aktivnosti koje se sprovode za porodice. Nagradu su 27. marta uručili ministar politika za porodicu Rosy Bindi i predsednik saveta Romano Prodi. Javno priznanje je uključivalo preko 200 učesnika među institucijama, organizacijama i preduzećima. Uskoro će biti otvoreno 5 prihvatilišta za decu zahvaljujući ovom projektu; osim toga , kampanja za pomoć, prvo izdanje „CorriChicco“ i kursevi namenjeni za one koji su zainteresovani da privremeno prihvate decu koja imaju porodične probleme, pomogli su da se raširi i promoviše kultura hraniteljstva.

2005

Ethic Award 2005

Još dve nagrade za projekat:

„Chiudono gli Istituzioni, apriamo le famiglie“ (Zatvaraju institucije, otvorimo porodice)


Prošlog 24. novembra u Milanu, projekat Chicco, u saradnji sa „Amici dei Bambini“ (Prijatelji dece) je primio još dva važna priznanja u okviru ceremonije dodele nagrada Ethic Award 2005. Manifestacija, koju je organizovala izdavačka grupa Agepe, nagrađuje kompanije koje promovišu akcije sa visokim društvenim vrednostima. Chicco je primio, osim one u svojoj kategoriji, i apsolutnu nagradu.

Top Toy Awards za 2005 (Nagrada za najbolju igračku za 2005)

9. novembar 2005

Nagrada „Top Toy Awards za 2005“ od strane „South Africa Toy Association“ (Udruženje za igračke iz Južne Afrike)

-Proizvod „Primi Passi in Musica Chicco“ (Prvi koraci uz Chicco muziku) je dobio nagradu godine za Igračku detinjstva („ Giocattolo per l'infanzia dell'anno“). Žiri sastavljen od predavača, pedijatara, psihologa i drugih stručnjaka (kao i same dece), procenjivao je različite igre za emotivne, motorne, kognitivne sposobnosti koje se razvijaju kod deteta i druge prednosti koje postoje u okviru analiziranih igara.

Grand Prix 2005

18.10.2005. Nagrada Grand Prix 2005 Identitet brenda -Nagrada za kategoriju Farmaceutska pakovanja – za marku Chicco

Targa argento Always 2005 (Srebrna ploča za „Always“)

29.9.2005. – Nagrada Srebrna ploča za javno oglašavanje 2004/2005 – Reklamiranje za kampanju „Always – Scarpine Chicco“ (Uvek-Chicco cipelice).

2004

Sodalitas Social Award 2004

Nagrada za Chicco „Sodalitas Social Award 2004“ za najbolju marketing kampanju u društvenom marketingu


U Milanu, 9-og maja 2005. – nagrada „Sodalitas“ za najbolju kampanju u društvenom marketingu je ove godine pripala Chicco projektu „Zatvaraju institucije, otvorimo porodice“.

Nagrada „Sodalitas Social Award“ svake godine dodeljuje nagrade za kompanije koje rade u Italiji, koje se ističu realizacijom programa visoke društvene vrednosti. Za tu nagradu, koja je prošle godine dobila priznanje od predsednika republike, bilo je kandidovano 125 firmi sa 143 projekta u 6 kategorija takmičenja. Akcija je bila obeležena velikom koherentnošću sa misijom kompanije i velikom društvenom i emotivnom vrednošću pošto je skrenula pažnju javnog mnjenja na vrlo aktuelnu problematiku. „Projekat se istakao zato što je, zajedno sa udruženjem Prijatelji dece, ubrzao realizaciju prihvatilišta za decu za prihvatanje, barem jednog dela, dece koja, zbog zatvaranja institucija za decu, rizikuju da ostanu bez doma“ – kaže se u tekstu nagradeSodalitas Social Award.

“Key Award” (Glavna nagrada) za kategoriju Spot Export

Nagrađen spot za Chicco cipelice

Chicco “Always” dobija Glavnu nagradu za kategoriju Spot Export


Žiri 33-eg konkursa KEY AWARD je, nakon što je odgledao filmove koji su konkurisali, dodelio Glavnu nagradu za Chicco spot “Always” za cipelice u kategoriji Spot Export. Svečanost se odvijala u Milanu, u ponedeljak uveče, 15-og novembra, u bioskopu Manzoni, u prisustvu značajnih ličnosti iz sveta medija i zabave. Nagradu su primili zamenik kreativnog direktora Osvaldo Plano za Phoenix i Luca Pirovano, direktor proizvodnje Chicco cipelica.

“TP-Espansione Advertising for Non Profit”

Specijalno priznanje za kampanju za “Moige” - “Sigurnost dece u automobilima”

2003/2004 Pubblicita&Successo

“Televizijska kampanja Sensi (Čula)” U kategoriji “igračke”.

2003

Nagrada “ALUB Premio Eccellenza” (za izuzetno zalaganje)

Uručena g-dinu Cav. Pietru Catelli-ju.

Zalaganje “u isticanju u ličnim aktivnostima i pokazivanju kvaliteta, kompetentnosti, talenta, preduzetništva, kreativnosti i zalaganja, doprinoseći u značajnom smislu društveno-ekonomskom razvoju na domaćem polju i širenju “Eccellenze” u skladu sa etičkim principima. “Bardi web”

2003 - nagrada “Bardi Web Awards 2003”

Business Comunication Driver – IIIo Nagrada sajtu: www.chicco.com

Igračka godine 2003

Nagrada dodeljena za igračku Chicco elektronski puž

“Best Value 2003” (Najbolje vrednosti)

Nagrada dodeljena za igračku Chicco skuter

Nacionalna nagrada “Agora”

28/06/2003 TV spot “Chicco garderoba za decu” Dobija nagradu “Premio Nazionale della Pubblicità Agora“

„Top Brands Advertising 2003“

DOBIJA PRVU NAGRADU „TOP BRAND ADVERTISING“ (za najbolji advertajzing brenda) Kampanja za Chicco Trio Transformer, „Candid Camera“ (Skrivena kamera), dobila je prvu nagradu u kategoriji pribor za decu (u okviru makrokategorije „Dom“), na konkursu TOP BRAND ADVERTISING (koji je organizovala Grupa Ediforum, u saradnji sa „ventiquattrore.tv“ (24 sata.tv). Nagrada je posebno značajna jer je direktno dobijena od potrošača, putem jednog istraživanja koje je sproveo TNS ABACUS na uzorku od 800 ispitanika koji su uzeli u razmatranje preko 225 spotova koji su se emitovali u drugom semestru 2002. Dodela nagrada se odvijala u sredu, 16-og aprila, u 17h u Sali Bracco press kluba Milana.

Kampanja koju je kreirala agencija Phoenix Adv, kao protagonistu ima jednog sirotog nesrećnika, žrtvu skrivene kamere u kojoj mu jedna mama ostavlja svoj Trio Transformer na čuvanje. U jednom trenutku dva radnika prolaze između tog čoveka i kolica sa korpom. I baš u tom trenutku, zahvaljujući svojoj ekskluzivnoj tehnologiji, Chicco 2003 Trio Transformer se transformiše iz kolica sa korpom u kolica sa sedištem. Scena se nastavlja i ponavlja na zaprepašćenje čoveka koji prisustvuje još jednoj transformaciji: iz fotelje za auto u kolica sa sedištem. Dok se čovek okreće u čudu, konačno mu šala biva razotkrivena.

Nagrada „KEY AWARD 2003“

Chicco osvaja „Key Award 2003“ nagradu u kategoriji garderoba, pribor i tkanine, važno priznanje dodeljeno najboljim reklamnim filmovima od strane Media Key. Nagrada je dodeljena zbog vesele i dinamične TV kampanje namenjene Chicco garderobi koja za protagoniste ima troje dece i jednog Jack Russel Terijera; svi trče, a smiruju se kada kombinuju sve boje Chicco odeće na sebi. Film, koji je snimio Merkur film u Parizu, ponovo potvrđuje da je Chicco garderoba zaista namenjena deci, zamišljena i „skrojena“ prema njihovoj nezadrživoj želji za kretanjem. Kampanja, koju je kreirala agencija Phoenix Adv, potvrđuje jedan važan put događaja, koji, počev od 2002., označava način komuniciranja vodeće marke među proizvodima za decu i naglašava sposobnost marke Chicco da shvati i predupredi evoluciju u načinu razvoja dece i odabiru proizvoda koji su im namenjeni, od strane jednog dela novih roditelja. Dodela nagrada se odvijala u ponedeljak, 7-og aprila, u Novom Teatru u Milanu, a nagradu je preuzeo Marcello Ricciarelli, odgovoran za odeljak za Chicco garderobu. Key Awards je obogatio dugačku listu nagrada koje je Chicco sakupio još od 1992.

2002

„Targa argento moda Chicco 2002“ (Srebrna ploča za Chicco modu 2002)

2003 – Nagrada Srebrna ploča za javno oglašavanje 2002/2003 – Advertajzing za kampanju Chicco Moda.

Pubblicita&Successo (Reklame i Uspeh) - Chicco Ponee

Kolica Chicco Ponee su pobedila u kategoriji “pribor za decu”. Sećate li se priče? Jedna mama žuri da stigne na avion i trči dok se svima izvinjava: “Izvinite, izvinite izvinite…” dok izvodi “slalom” izuzetno pokretljivim Chicco Ponee kolicima.

Pubblicita&Successo - Chicco prodavnice

U kategoriji “maloprodaja” pobedila je kampanja Chicco prodavnice u celini, sa reklamama u kojima “crvena loptica” Chicco marke postaje čas riba, čas pile, čas školski autobus itd., da biste bili tačno informisani o poslednjim novitetima koje ćete naći u Chicco radnji pored vas. (“…a gde drugde?”).

Pubblicita&Successo – Chicco garderoba

U kategoriji “dečija garderoba” pobedio je film “Chicco garderoba, stvari za decu”, spot za koji smo direktno dobili čestitke i od mnogih mama.

2001

2001 Best Toy Awards (Nagrada za najbolju igračku)

Nagrada WWW 2001 “Il Sole 24 Ore” (Sunce 24 sata)

21-10-2001: www.chicco.com osvaja Oskara za web dodeljenog zvaničnom Chicco sajtu – nagrada WWW od strane “Sole 24 ore”


Pored kvalifikovanog žirija nagrade, uspeh sajta chicco.com, zbog inovativnosti i originalnosti grafike”, potvrdili su i mnogobrojni glasovi korisnika mreže koji su održali chicco.com stalno prisutnim među deset sajtova za koje se najviše glasalo tokom perioda predviđenog za glasanje za najomiljeniji sajt. Priznanje “Paul Harris Fellow”

Zlatne nagrade

2000

13-10-2000: Nagrada Guggenheim Poduhvat &Kultura 2000

“Il Museo del cavallo” (Muzej konjića-igračaka) je osvojio nagradu Guggenheim Poduhvat i Kultura 2000 za najbolji kulturni projekat. Uručenje prestižnog priznanja se dogodilo u subotu, 11-og ovembra 2000 u Ca’ Gambari, sedištu Industrijske unije Venecije. Predsednik žirija, Philips Rylands, rekao je ovo: “Projekat Muzej konjića-igračaka sadrži vrednost tematskog izbora i predloge komunikacije koji su u skladu sa duhom i misijom Chicco marke”.

Prva nagrada na V Internacionalnom “Cosmopack-u”

20-4-2000 Infinite Dolcezze

Chicco je dobio prvu nagradu na V Internacionalnom “Cosmopack-u” tokom trajanja sajma Cosmoprof.

Specijalno priznanje koje se uručuje preduzećima.


Komentar žirija: Mede koje “plivaju” u kupki i one koje se “pojavljuju” u providnom sapunu, omogućavaju da se najjednostavniji čin svakodnevne higijene pretvori u zanimljivu igru. Plastična tuba (polietilen) sadrži 150 ml penušave kupke “Infinite Dolcezze”, nežno, transparentno sredstvo za pranje od glicerina, koje unutra sadrži simpatičnog malog medu iznenađenja za kolekcionare i neutralni sapun na bazi bilja koji u sebi sadrži još jednog ljupkog malog medu.

10 najboljih edukativnih proizvoda

Igračka godine

Do 2000-te

Internacionalna nagrada “Gran Design”

Najbolje klasične igračke

Top Toy nagrade (Najbolja igračka)

Baby d’Or

Sertifikat “Top Awards” (Top Nagrada)

“Targa argento blues 1998” (Srebrna ploča)

Nagrada za najbolju igračku

Prva nagrada “B! Come bambino design”(za dečiji dizajn)

Srebrna nagrada za najbolju igračku – “Best Toy Awards”

Bronzana nagrada za najbolju igračku - “Best Toy Awards”

Korisne informacije

Misija

Novosti iz Chicco radnji

Chicco katalog

Pronađite Chicco radnje